Pagi Yang Gelap..



Tajuk "posting" yg takde kene mengena dgn content..hahaha.. Anyway TQ again..PIE.. (http://shafie.biz/)


posted under | 3 Comments

Buat Baik Di balas Baik (Nakal Tak Semestinya Jahat)

Best je aku tengok video ni, saje je wat posting memandangkan takde idea.. enjoy this video kayh ..

posted under | 4 Comments

PIC AKU YG DI ROSAKKAN PIE

Terima kasih Pie... huhuh aku takde idea nak wat posting...

posted under | 2 Comments

SEPI



Video ini merupakan percubaan pertama aku menggunakan "movie maker". Sepi merupakan OST filem "Sepi" yang dinyanyikan oleh penyanyi tersohor Indonesia, Yuni Shara.

Lagu ini sedikit sebanyak menceritakan apa yang ada dalam hati aku...sepi..

posted under | 4 Comments

Tribute To Blogstarz: Blog Sampah Paling Hotz Di Malaysia Masakini


Tribute To Blogstarz: Blog Sampah Paling Hotz Di Malaysia Masakini

Sebelum aku memulakan bicara, untuk pengetahuan umum aku adalah bekas peserta Blogstarz (BS) yang pertama di’banned’ oleh pihak pengurusan BS pd mlm smlm diikuti oleh beberapa rakanku yg lain. Utk mengesahkan aku prnh menyertai BS adalah baik jikalau kalian melayari http://logam.blogstarz.my Mengapa kami di’banned’? Antara sbb kami di’banned’ krn kami dikatakan melanggar syarat kontrak pihak BS dengan memburukkan BS dimana syarat kontrak ini tidak prnh kami lihat atau diberitahu. Kenapa kami dikatakan memburukkan BS? Antara sbb utama adalah usaha yg kami lakukan untuk menyedarkan org ramai yg telah ditipu dan cuba ditipu oleh pihak BS. Antara penipuan2 yg tlh dilakukan oleh pihak BS: i) dgn mengwar2kan tanpa membuat apa2 setiap peserta akan memperoleh pendapatan hasil dr Clickshare ataupun Google Adsense. Utk pengetahuan umum program ini tlh lama dibatalkan oleh pihak Google krn pelanggaran syarat oleh pihak BS dgn menyarankan peserta BS melakukan click di iklan sndr. Mgkn pihak BS tidak sedar ataupun sengaja cuba membelakangkan syarat bhw Google amat benci jika terdapat cubaan menipu spt ‘click fraud’ dgn membuat sangkaan bhw pihak Google tidak akan dpt menjejaki penipuan yg cuba dilakukan tp yg pasti kesalahan ini kemudiannya dialihkan kpd peserta. Tp walaupun program ini tlh lama dibatalkan oleh pihak Google ttp pihak BS masih menggunakan nama Clickshare/Google utk menarik perhatian lbh ramai peserta. ii)dipaksa menjadi pengiklan barangan sykt dan anak sykt BS secara tidak sedar. Jika anda melawat blog peserta2 BS anda akan melihat terlalu byk iklan yg dtg dr sykt dan anak sykt BS di mana iklan2 ini tidak akan termasuk di dlm program yg akan menerima bayaran. Yg plg mendukacitakan, walaupun secara teknikal anda tlh membeli blog ini tp anda tidak mempunyai kuasa sepenuhnya ke atas blog anda. Anda trs terpaksa membiarkan iklan2 ini berada di dalam blog anda kerana tiada cara utk membuangnya. iii)sistem iod yg ketingallan zaman. Tidak spt yg diwar2kan oleh pihak sykt bhw dgn program ini anda bole membuat kuiz, ruangan chat, satu2nya perkara yg anda boleh lakukan dgn iod adalah membuat poll. Dan yg plg menyedihkan adalah Encik Nawfal dr pihak BS dgn sengaja memberi idea kpd peserta BS utk menipu pengguna lain dgn mengatakan bhw ada antara peserta terawal BS tlh membuat kuiz dgn menggunakan iod system tp tidak memberikan hadiah. System ini juga membuatkan anda terpaksa membayar sebanyak RM100 setiap thn. iv)memaksa peserta membeli debit card dgn harga RM199 jika mahu mengeluarkan pendapatan yg diperolehi dr BS. Utk pengetahuan umum anda boleh mendapatkan debit card pd harga serendah RM25 dr Bank Islam, RM20 dr EON bank dan majoriti pihak perbankan hanya menggenakan caj yg krg dr RM50 utk mendapatkan debit card. Bukankah itu juga merupakan satu lg penipuan oleh pihak BS utk mengaut keuntungan yang berlipat kali ganda dgn memaksa peserta membeli debit card dr pihak BS walaupun mrk tlh mempunyai debit/crdt card mereka sndr. v)menjalankan sistem piramid. Jika ingin maju di dlm BS anda perlu rajin mencari org baru dgn menceritakan pelbagai cerita dogeng BS. Kebanyakan mangsa akan dibiarkan terkapai-kapai sebaik sahaja menyertai program BS. Ramai antara Master Centre, State Centre dan Regional Centre itu sndr tidak prnh kenal aper itu blog apa lg ingin membuat blog. Mangsa2 yg tlh menyertai program ini akan dibiarkan begitu sahaja walaupun tlh menghantar sms atau call berkali-kali. Aku rasa cukuplah sampai di situ sahaja pendedahan aku ttg apa sebenarnya BS. Terlalu byk utk disingkap ttg keburukan BS ttp biarlah masa yg menentukan. Sblm aku mengakhiri bicara, terima kasih kpd Encik Ramadhan yang tlh menghadiahkan aku dgn perkataan bodoh sepanjang hampir 20 minit berbicara pd mlm smlm. Sudah menjadi lumrah pihak BS utk menjawab pelbagai soalan yg tidak dpt dijawab dgn makian dan cercaan.

Terima kasih Logam, aku harap dengan artikel ini lebih ramai ahli Blogstarz akan sedar...

posted under | 10 Comments

PERGI (OST TALENTIME) - AIZAT




DOWNLOAD LAGU INI
Aizat - PERGI.mp3

Sayu terpisah

hikayat indah kini hanya tinggal sejarah

berhembus angin rindu

begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu

hujan lebat mencurah kini

bagaikan tiada henti

kaulah laguku kau irama terindah

tak lagi kudengari

kau pergi.. pergi..

sepi tanpa kata

terdiam dan kaku tak daya kau kulupa

apa pun kata mereka

biarkan kenangan berbunga di ranting usia

posted under | 0 Comments

the show must go on...

Empty spaces - what are we living for
Abandoned places - I guess we know the score
On and on, does anybody know what we are looking for...
Another hero, another mindless crime
Behind the curtain, in the pantomime
Hold the line, does anybody want to take it anymore
The show must go on,
The show must go on
Inside my heart is breaking
My make-up may be flaking
But my smile still stays on.
Whatever happens, Ill leave it all to chance
Another heartache, another failed romance
On and on, does anybody know what we are living for?
I guess Im learning, I must be warmer now
Ill soon be turning, round the corner now
Outside the dawn is breaking
But inside in the dark Im aching to be free
The show must go on
The show must go on
Inside my heart is breaking
My make-up may be flaking
But my smile still stays on
My soul is painted like the wings of butterflies
Fairytales of yesterday will grow but never die
I can fly - my friends
The show must go on
The show must go on
Ill face it with a grin
Im never giving in
On - with the show -
Ill top the bill, Ill overkill
I have to find the will to carry on
On with the -
On with the show -
The show must go on...

~this is one of my fav song~

posted under | 0 Comments

Ink & Toners For Printers



Kami menjual dan membekal pelbagai jenis ink/toner printer di seluruh negeri Kelantan dan Terengganu.
Untuk kawasan Kota Bharu dan sekitar penghantaran adalah percuma.
Bagi pelanggan Terengganu, pembelian RM300 dan ke atas penghantaran melalui courier tidak di kenakan caj, bagi yang kurang dari RM300, caj courier hanya RM5.
Credit terms sehingga 30 hari.
Kami juga membeli balik sesetengah jenis/model used catridges dengan harga yang tinggi. ( mestilah dalam keadaan baik(tidak calar, print head tak rosak dsb.) / original dan tidak pernah di refill).
Hubungi Sha 0175277413 untuk mendapatkan sebut harga. email wancheah@gmail.com

Newer Posts Home

Followers

Term of Use


Recent Comments